Nie narażaj strony na wirusy i ataki hakerskie – o utrzymaniu WordPress

WordPress, który został opracowany głównie jako platforma blogowa, ekspresowo stał się jednym z najbardziej rozpowszechnionych CMS-ów. Dzięki temu, że jest szybki oraz bez trudności można opanować podstawy jego obsługi, stosuje się go aktualnie do tworzenia sklepów internetowych i wielopłaszczyznowych stron firmowych. Niemniej jednak ten CMS może być przyczyną kłopotliwych sytuacji, dlatego ważną i pomocną usługą […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Znamy trzy kluczowe metody pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły: – kraj (przykładowo “producent obuwia Polska”) – miejscowość (“saksofonista Kraków”) – dzielnicę (“sklep […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie – to się opłaca

Pozycjonowanie stron internetowych to rozmaite prace ,które dążą do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu. Google ocenia każdą witrynę www na […]

Czytaj dalej

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu duża grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem […]

Czytaj dalej