
Pozycjonowanie – to się opłaca
Więcej informacji o pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie stron internetowych to rozmaite prace ,które dążą do poprawienia widoczności stron w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu.
Google ocenia każdą witrynę www na podstawie mniej więcej dwustu różnorodnych czynników. Wynik tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pojawi się w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uznają m.in. PageSpeed, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), jak również jakość contentu.
Wyszukując w przeglądarce Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, które algorytm uznał za najdokładniej odpowiadające na szukane hasło. Które strony pojawią się w wynikach najwyżej? W głównej mierze te, których zawartość jest unikalna oraz dobrze wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma również prawidłowo wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), jak również ilość stron www zamieszczających odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – powierz je zawodowcom z firmy SEO
Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, wobec tego warto przekazać pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych ekspertom. Świetnym wyborem jest agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także tworzenia stron oraz copywritingu. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również zwiększą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron i sklepów internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do właścicieli stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży wyrobów albo usług przedsiębiorstwa. Decydując się dowolną działalność nieroztropnie jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej lub ją uruchomić, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o dotarcie do nowych klientów. Wedle badań aż 97% klientów szuka online opinii o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak dużej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google niesamowicie zwiększa szansę, iż internauta zdecyduje się na nasze usługi.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]