
Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?
Kliknij w to miejsce, aby zdobyć więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję social media Kraków.
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, właścicielem sklepu czy wytwórcą, akcje marketingowe powinny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Co warto powierzyć agencji reklamowej?
Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (klipy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, kalendarzy, ulotek lub billboardów. Agencja marketingowa przygotuje także ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranej i wykwalifikowanej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu kursów albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.
Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]