
Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO
Dowiedz się wszystkiego o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu duża grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć solidną firmę SEO? Zalecamy kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google zamieściło o tym instruktaż
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak m.in. Rambler, Bing lub Yandex, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, zazwyczaj jest to nieosiągalne bez doradztwa speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się dobra firma SEO?
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
- zdolność szacowania czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
- stały monitoring kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.
Pracownica Google podkreśla także, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym dostrzegalne efekty zazwyczaj po paru miesiącach działań.