
Najlepsze formy promocji – personalizowane koszulki z logo
Podkoszulki z nadrukiem to nie tylko doskonała metoda promocji marki, ale też nieszablonowy pomysł na prezent dla bliskiej osoby. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakich metod nadruku używa się aktualnie do tworzenia tego typu gadżetów?
Personalizowane koszulki jako narzędzie promocji i nie tylko
T-shirty są powszechnie wykorzystywane w marketingu – służą do promocji przedsiębiorstw, produktów i wydarzeń. Koszulka z niepowtarzalnym tekstem może być ofiarowywana uczestnikom targów pracy bądź eventów kulturalnych. Logo firmy nadrukowane na koszulkę jest czytelne i szybko ściąga uwagę potencjalnych odbiorców. T-shirty z nadrukiem można również wykorzystać do integracji osób pracujących razem w zespole, np. jako część wspólnej identyfikacji ubierany w czasie szkoleń lub eventów firmowych. Dodatkowo podkoszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż reklama – to niestereotypowy pomysł na upominek, między innymi z okazji ukończenia 18-tki, zakończenia studiów lub Dnia Dziecka. Impreza w gronie rodziny oraz przyjaciół zyska zupełnie nowy wymiar, jeżeli każdy obecny ubierze się t-shirty ze śmiesznym napisem.
Flock, sitodruk i pozostałe techniki nadruku na koszulkach reklamowych
Personalizowane koszulki powstają dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii druku. Głównie jest to sitodruk, innymi słowy metoda, w której pojedynczy kolor wzoru jest odzwierciedlony osobno na siatce, na przykład metalowej albo z włókien. Następnie farba przeznaczona do tekstyliów jest przeciskana przez ten szablon. Powstające w tym procesie grafiki bądź napisy wyróżniają się niezmierną trwałością – koszulki można prać dziesiątki razy nie martwiąc się o spranie nadruku. Sitodruk pozwala na wykorzystanie w zasadzie dowolnej barwy oraz uzyskanie interesujących efektów, m.in. gradientów, przy czym jest wyjątkowo opłacalny przy znacznych nakładach. Do nadruku na gadżetach reklamowych stosuje się też flock, tampodruk, transfer cyfrowy oraz termodruk. Termotransfer przydaje się do niskich nakładów – także jednej sztuki! Technologia ta polega na wgrzaniu w materiał folii flex bądź flock. Także w tym przypadku efekt końcowy ma ogromną wytrzymałość.