Zalety wydawania gazety firmowej

Strategie promocyjne to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można zbudować wizerunek marki wśród kupujących, a to przy właściwym opracowaniu na pewno da rezultaty w postaci zwiększonych dochodów. Należy jednak wiedzieć, że firmy posiadające więcej niż jeden oddział powinni również zadbać o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najpopularniejszą techniką kontaktu z załogą […]

Czytaj dalej

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Czytaj dalej

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy […]

Czytaj dalej

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Ale nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, czyli […]

Czytaj dalej

Czym jest indeks FOG i jak pisać, by tekst był czytelny, zrozumiały oraz przystępny?

Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG to wskaźnik przystępności tekstu. Obliczany jest […]

Czytaj dalej

Panoramy sferyczne i wirtualne spacery zleć fotografowi Google

Wirtualne spacery po firmach cieszą się w czasie popularnością, a mnóstwo podmiotów coraz częściej zamawia wykonanie takiej usługi i dodanie spaceru w wizytówce Google. Możliwość wirtualnego przejścia się po firmie przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć zyski naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był najwyższej jakości, powinno się wybrać rekomendowanego fotografa Google do […]

Czytaj dalej

Projektowanie katalogów, które przyciągną klientów

Jak powiedzieć innym, iż produkty naszej firmy są atrakcyjniejsze od pozostałych? Obecnie, gdy odbiorca ma możliwość skorzystać nawet z oferty przedsiębiorstw działających w innych miejscowościach, nie będzie to proste i wiąże się z wprowadzeniem właściwych działań marketingowych. W wielu sytuacjach oczekiwane efekty da projektowanie katalogów produktów oraz ich dystrybucja do potencjalnych klientów. Żeby jednak zainteresowały […]

Czytaj dalej

Wirtualny spacer Google Maps – czy to się opłaca?

Promocja firmy w Mapach Google to w dzisiejszych czasach jeden z obowiązkowych punktów reklamy marki w internecie. Z jej pomocą będziemy widoczni dla internautów wyszukujących określonej usługi w danej lokalizacji i umożliwia to zdobycie nowych klientów. Istnieje doskonała metoda, aby pośród mnóstwa podobnych firm w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurentów. […]

Czytaj dalej

Podesty, nagłośnienie i namioty eventowe – jaki sprzęt na imprezy można wynająć?

Różnorodne imprezy, zarówno te w plenerze, jak i na zamkniętych przestrzeniach, urządzanie są w zasadzie codziennie. Obecnie ich organizacji nie podejmują się tylko duże korporacje czy miejscowości. Częstokroć jednakże, gdy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia wychodzi na jaw, że brakuje im właściwego sprzętu, a jego kupno na jednokrotne wykorzystanie jest zwyczajnie nieopłacalne. […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie Kraków – usługa dla firm z małopolski

Popularność internetu oraz komfort użycia go w celu znalezienia potrzebnych usług i produktów przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony www nie znaczy, że potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest wszak widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które działają jedynie […]

Czytaj dalej