Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość witryny

Wycena stron internetowych to niezwykle istotny krok w procesie rozwoju witryny. Pozwala na zrozumienie jej rzeczywistej wartości. To istotne zarówno dla właścicieli stron, którzy chcą wiedzieć, ile ich inwestycja jest warta, jak i dla potencjalnych inwestorów lub nabywców, którzy poszukują atrakcyjnych okazji na rynku. Dokładna wycena uwzględnia takie czynniki, jak ruch na stronie, konwersje, potencjał […]

Czytaj dalej

Strategia pozycjonowania (SEO) – jak ją dobrze przygotować?

Czym właściwie jest strategia SEO? To złożony proces planowania i wdrażania działań optymalizacyjnych w celu poprawy pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Wymaga zidentyfikowania słabych i mocnych stron witryny, wskazania kierunku dalszego rozwoju oraz oceny dotychczasowych postępów. Stworzenie planu SEO umożliwia więc szybsze reagowanie na ewentualne błędy i niesatysfakcjonujące wyniki. W dłuższej perspektywie pozwala […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie marki – poradnik

W kontekście marketingu internetowego pozycjonowanie kojarzy się głównie z SEO, czyli promowaniem stron przez wyszukiwarkę Google na podstawie wybranych słów kluczowych. Podobne działania optymalizacyjne prowadzi się w celu wykreowania i poprawy pozycji marki, a także przyciągnięcia klientów i wyprzedzenia konkurencji. Składają się na nią nie tylko logo, ale również wartości, filozofia czy strategia komunikacyjna skierowana […]

Czytaj dalej

Zalety wydawania gazety firmowej

Strategie promocyjne to istotny element działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można zbudować wizerunek marki wśród kupujących, a to przy właściwym opracowaniu na pewno da rezultaty w postaci zwiększonych dochodów. Należy jednak wiedzieć, że firmy posiadające więcej niż jeden oddział powinni również zadbać o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najpopularniejszą techniką kontaktu z załogą […]

Czytaj dalej

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Czytaj dalej

Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions

Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane przez wielu użytkowników BrandMentions. Czy […]

Czytaj dalej

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Żeby klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie dodawane są do niej nowe rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Ale nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, czyli […]

Czytaj dalej

Czym jest indeks FOG i jak pisać, by tekst był czytelny, zrozumiały oraz przystępny?

Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG to wskaźnik przystępności tekstu. Obliczany jest […]

Czytaj dalej

Panoramy sferyczne i wirtualne spacery zleć fotografowi Google

Wirtualne spacery po firmach cieszą się w czasie popularnością, a mnóstwo podmiotów coraz częściej zamawia wykonanie takiej usługi i dodanie spaceru w wizytówce Google. Możliwość wirtualnego przejścia się po firmie przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć zyski naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był najwyższej jakości, powinno się wybrać rekomendowanego fotografa Google do […]

Czytaj dalej

Projektowanie katalogów, które przyciągną klientów

Jak powiedzieć innym, iż produkty naszej firmy są atrakcyjniejsze od pozostałych? Obecnie, gdy odbiorca ma możliwość skorzystać nawet z oferty przedsiębiorstw działających w innych miejscowościach, nie będzie to proste i wiąże się z wprowadzeniem właściwych działań marketingowych. W wielu sytuacjach oczekiwane efekty da projektowanie katalogów produktów oraz ich dystrybucja do potencjalnych klientów. Żeby jednak zainteresowały […]

Czytaj dalej